Warsztaty: Zarządzanie emocjami w pracy naukowo-dydaktycznej

Prowadzenie

prof. zw. Krzysztof Konecki,
Uniwersytetu Łódzki

Cel warsztatów

Zasadniczym celem warsztatów jest rozwój kompetencji w zakresie radzenia sobie z emocjami w pracy naukowo dydaktycznej i rozwoju zdolności intuicyjnych i empatycznych pomocnych w rozwoju własnych talentów jak i radzenia sobie z krytyką otoczenia w środowisku akademickim.

Cele szczegółowe:
- poznanie podstawowej wiedzy na temat emocji
- podniesienie kompetencji komunikacyjnych uczestników w relacjach z promotorami i innymi naukowcami/ nauczycielami akademickimi
- radzenie sobie ze stresem w sytuacji konkurencji akademickiej
- rozwój wglądu intuicyjnego jako rozwój talentów
- praca nad ciałem i emocjami (ćwiczenia cielesne i oddechowe)
- praktyka medytacyjna jako rozwój i poszerzanie świadomości

Odbiorcy

Szkolenie skierowane jest do asystentów i doktorantów dbających o podnoszenie swoich kompetencji i rozwój osobisty i profesjonalny.
Szczególnie młodzi adepci nauki mają na początku swej drogi problemy emocjonalne związane z planowaniem kariery, opieką promotorską i relacjami z innymi w sytuacji konkurencji.

Program szkolenia

1. Wykład dotyczący umiejętności tworzenia warunków dla rozwoju talentów
2. Śmiech jako metoda odblokowywania swojej energii, intuicji i talentów
3. Nauka akceptacji i tolerancji dla własnych i cudzych przeszkadzających emocji
4. Praktyka redukcji stresu i rozwoju indywidualnego (ćwiczenia fizyczne, oddechowe i praktyka medytacyjna)

 

Zgłoszenie na warsztaty
Lista warsztatów
Opis warsztatów (wersja do wydruku): pobierz PDF